söndag 8 juni 2008

söndag 17.00










...söndag eftermiddag och jag har hunnit göra nytta här hemma mellan skjutsning och hämtning av lilleman. åkte och köpte lite blommor då vi skjutsat ner oscar. jag har planterat blommorna. sen lagade jag middag,makaronipudding blev det idag. jag har försökt vila lite emellanåt för att orka hela veckan.oscar och roger är iväg o fiskar en stund medan jag sitter här.det är blåsigt ute ,tänk om det inte hade blåst då hade det varit fint för solen lyser. resten av denna kväll kommer jag bara va hemma och förbereda mig för morgondagen. jag väntar anton hem snart,han behöver få i sig nå mat och vila. jag måste kolla om jag vunnit på keno...hoppas hoppas.....haha.....jo jag vet hur gamla febertermometrar funkar är du säker att du kan ta feber på mig ? haha.....
ha en lugn o skön kväll /ting....

Inga kommentarer: