torsdag 5 juni 2008

skolavslutning








kanonvarmt o fint väder på examensdagen. vi gjorde oss klar och gav oss av 8.30 i morse och var hemma igen 17.35. en lång dag.....puh....
efter antons avslutning åkte vi till rogers föräldrar och fikade innan vi åkte ner till kyrkan för att va på oscars avslutning klockan 14. rogers mamma åkte med ,vi skjutsade hem henne och döm om vår förvåning rogers pappa hade kokat flatpalt och stekt fläsk så vi kom lägligt till middagen....haha...hungriga och trötta som vi var satte vi oss o käkade.givetvis var det bara att lägga sig o vila en stund för paltswimen slog till...haha....vi avslutade dagen hos dem med en kopp kaffe innan vi tog oss hem.det är fortfarande varmt ute ,riktigt härligt.pojkarna har nu tagit kastspöna och farit iväg o fiska en bit bort.antons kompis är här och stannar över,måste bädda färdigt till dem i sovstugan.jag är megatrött vill helst bara sova.men men klockan är bara barnet så jag får hålla mig vaken ett par timmar till jag uppsöker min säng....haha...ha det/ting

Inga kommentarer: