lördag 21 juni 2008

lördag förmiddag



...klockan är 10.30 och jag har varit vaken ett par timmar.känner mig slö ,klockan var närmare ett i natt då jag la mig.solen lyser idag ,alltid lika trevligt då den visar sig trots att det blåser lite....haha..jag har bakat en tårta som vi ska äta idag , pojkarnas morfar fyller år och det firar vi med jordgubbstårta. vi har inte så mycket planerat för dagen ,mest va hemma ,kanske ut på en fisketur.min pappa och hans kvinna är bortbjudna på middag idag hos hans bror.
anton sover fortfarande medan roger och oscar är ute ,de andra är ute i sovstugan och vilar lite ...tror jag...passar på att sitta vid datorn en stund medan det är tyst inne i huset.du är så tyst L , du kanske haft mycket jobb. hoppas din midsommarafton varit bra. hörs senare idag /kram från ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej har varit till övertorneå kom hem nyss kl är 23 15 nu pust