måndag 2 juni 2008

tillbax igen





....jag är vaken än....haha....klockan är närsomhelst 21 ,trött är jag men mindre än tidigare ikväll , en dusch gjorde susen. solen lyser för fullt ikväll. anton har fortfarande inte visat sig ,men har hört av sig ,han hade lite bränsle kvar i moppen inte konstigt så mycket som han kör....haha...oscar har somnat han var megatrött.jag sitter här o grubblar om det är nåt att se på tv i kväll .....annars har jag ju datorn att fördriva tiden med ,va på tradera är skoj ,jag har lagt två bud ,måste kolla om jag har det vinnande budet än.som jag sa tidigare har jag avrit till frissan skönt att få bort de nötta topparna. vill känna mig fräsch nu när sommarn är här....haha...jag jobbar på solbrännan då helgen kommer ska jag lapa mer sol....haha. jag är ledig 4 hela långa dagar ....känns inte helt fel kan jag säga. har lite jobb att göra här hemma sätta upp lusthuset , det är ett måste i helgen.
i morgon kör jag egen bil till jobbet ,om du jobbar i morgon då får du se min volvo. roger har vaxat upp den nu i kväll ,den blänker säkert....haha...han är noga med bilen ialla fall nu i början.
nu ska jag kolla tradera ha det bäst /kram

1 kommentar:

Anonym sa...

trodde jag skulle få prova den ha ha såg anton kring åtta på väg mot korsträsk ska bli kul att se dej köra du har för snäll karl som polerar åt dej han kan få vaxa min också skulle behövas