fredag 6 juni 2008

nationaldagen





....det är svalare ute idag ,så vi gjorde bort shopping idag ,var till luleå jag ,roger o oscar. anton och hans kompis var hemma och fiskade mat till snuttan. vi var först in på biltema sen for jag in på hm för att köpa nån ny bikini , det blev nån och annat fint....haha...jag är hopplös, jag trivs verkligen på klädaffärer. vi passade på att springa in på willys och handla mat ,där träffade vi rogers moster ,hon ville bjuda på kaffe och fika. vi avslutade vår shopping på ica maxi sen svängde vi förbi hans moster och hon blev så glad över att se oss ,det var nåt år sen vi var där.vi var hemma 17 tiden och anton väntade på oss. han hade rensat fisk och lagt i en kastrull med vatten så jag kokade fisk till snuttan och stekte parisare och hamburgare till middag åt oss.
jag köpte en solros i kruka på ica maxi ,så jag har varit ute och planterat. roger håller på att få upp lusthuset ,han fick lite hjälp av anton innan han och oscar åkte iväg på moppen. jag har hunnit med att tvätta ,hängt och vikit tvätt. men kände att nu får det vara nog ,måste ju vila lite emellanåt så jag placerade mig här framför datorn med en mugg kaffe och min snusdosa...haha...
kul att höra av dig L. jag höll på att tro att du smält bort i värmen.
tack för kommentarerna anonym, jag blir lika glad varje gång jag ser att jag fått nån ny kommentar. ja drömma det gör jag oxå....haha...man mår bra av att drömma ....tror jag...
jobba det gör du jämt jag hoppas du hinner vila lite nu när det är helg.
hoppas nu att roger får ihop lusthuset så att jag får fixa till det så att det blir mysigt så att man kan va där och ha det gott och slippa alla mygg o knott som kommer att komma lagomt till midsommar.ska ut o se om jag kan hjälpa till med huset. ha det bäst,hörs /kramiz

1 kommentar:

Anonym sa...

akta dej för stora mygg i lusthuset ha ha