torsdag 26 juni 2008

torsdag 22.45


ja nu sitter jag här ,klockan har hunnit bli mycket. de andra har lagt sig och jag får ha datorn ifred...haha...
idag har jag slöat en hel del ,men jag har ändå hunnit göra nyttiga saker. jag har bakat kubbar och chokladmuffins med hjälp av lilleman. sen efter jag bakat så gräddade jag en fläskpannkaka till middag. det har regnat mycket idag och vi har därför hållit oss inomhus. å vad jag längtar efter solen ,får man tro prognoserna så kommer finvädret inom ett par dagar.
kvällen har jag varit hemma ,städat och plockat ,men oxå suttit vid datorn med anton. roger och oscar var ner på träsket i båten och fiskade en stund dem kom hem med några aborrar till snuttan.
hoppas du haft en bra dag L. jag hoppas det blir fiskeväder snart.
nää nu ska jag avsluta här för att läsa min bok innan jag somnar ,sov gott /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej klockan är nu 23 12 o jag ser solen mot a-jaur så jag tror det blir en fin fredag vi får hoppas som du säger vi behöver sol man blir deppad av regn har repat bärgarn ikväll den pajja i skellefteå idag måste repa lite till imorrn när al maskin öppnar pust men vad gör man