lördag 7 juni 2008

tidig lördag kväll





nu sitter jag framför datorn och klockan har passerat 20. det är lugnt och tyst i huset , jag är för tillfället ensam hemma. roger ,min bror och oscar har farit ner till träsket för att fiska. anton är inte hemma än på ett par timmar. det har varit en tråkig dag ,inte alls varmt och behagligt ,blåst mycket hela dagen. jag hoppas det blir fint solarväder i morgon, sista dagen ledigt innan en ny arbetsvecka börjar. jag har mest varit hemma och slappat. till middag gjorde jag köttfärslimpa potatismos och morotsstuvning , det smakade bra. på eftermiddagen åkte vi ner för att handla några saker vi glömde handla i går.jag hade lovat oscar en mjukglass ,så vi avslutade stunden på byn med att äta mjukglass.jag väntar på att dem ska komma hem med mycket fisk så att jag har nåt att koka till snuttan ,hon har snart ätit upp den fisk pojkarna kommit hem med tidigare. nu ska jag snart starta tvn och se om det är någonting att se på. hoppas du har bra fiskelycka ikväll L. trevlig kväll/tingeling

Inga kommentarer: