lördag 14 juni 2008

gomorron gomorron


...vaknade klockan 7 och klev upp för att fixa till fika till fiskekillarna idag.det blir en fin dag ute i solen. tur med vädret får dem då dem ska tillbringa tiden i en båt.se nu till att ta hem första pris och nå fisk ....haha...roger har precis farit och pojkarna sover i sovstugan ,det är bara jag inne i huset ,tyst och lugnt. klockan har blivit 8.15 och jag sitter här och knapprar på tangenterna.
idag ska jag försöka vila och njuta av solen. kan tänka mig att anton ska bort när han vaknat kvar hemma blir oscar o jag. jag funderar på att krypa ner i sängen en stund med boken i min hand det är lördagmorgon och jag har inte tänkt stressa med att göra nått i alla fall inte än ,kanske senare under dagen.lycka till med fisketävlingen ,ha det bra /ting

Inga kommentarer: