lördag 28 juni 2008

lördagkväll 22.30




nu är jag tillbax vid datorn. det har varit soligt och fint väder idag ,trots att det blåst en hel del. vi åkte in till luleå och handlade mat och annat. det blev ingen dator idag ,den var slut. dem får in fler nu i veckan och jag har tingat en för jag vill inte bli utan. ser fram emot en ny dator som jag får ha för mig själv,självklart ska roger få låna den emellanåt. men pojkarna får ha deras datorer. vi kom hem 15.30 ,då ställde jag in det vi handlat ,förbereda middagen och gräddade en rabarberpaj.
ikväll har vi ätit tacos. jag har tvättat kläder och hängt ut på tork,passa på då det är uppehåll. jag har slöat och läst min bok. jag har ont i halsen och valde att stanna hemma när pojakrna o roger for ner på träsket i båten för att fiska. jag har duschat och ska nu bara ta det lugnt. hoppas dem kommer hem med mat till snuttan. jag avslutar för i kväll ,sov gott /tingeling

Inga kommentarer: