söndag 22 juni 2008

söndagmorgon 9.30



jag har vaknat och klivit upp för en halvtimme sen. vädret är inget man önskar sig , mulet och det har regnat i natt. anton har klivit upp och farit bort roger är nere i köket och letar nåt låter det som. oscar sover och främman mitt har inte än kommit in från sovstugan. vad det blir idag vet jag inte men jag trot det blir att va hemma ,kanske passerar pitebron för att handla lite.städa och tvätta lite blir det väl oxå.jag dricker kaffe kanske gör det mig lite piggare....haha...
värk det har jag varje dag,tramadol o alvedon är mina vänner när det värker som mest. idag är en sån dag då jag tagit medicin. nu ska jag lämna datorn en stund ha en bra dag så hörs vi senare/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vännen ja vi var o hämta en mini buss som rödakorset i älvsbyn har köpt annars är allt bra vi får väl se när vi får tid att fiska ha ha hoppas du njuter nu o har roligt nu när du har din pappa här synd på vädret när man vill vara ute men vi får hoppas solen kommer snart kanske kommer upp på fika nån dag ring om det är nått