tisdag 24 juni 2008

regnig morgon


...klev upp för en halvtimme sen,men har varit vaken flera gånger kan inte sova för värken som är nästintill outhärdig. regnet det bara öser ner och denna dag blir att tillbringa inomhus. laga mat och baka...haha... även tvätt o städ blir det som vanligt. en sväng ner på byn för att köpa mjölk och jäst blir det nog. tack för din kommentar anonym , jo bilder på björnarna hos våra grannar har jag sett ,men även de björnar som lekte i "dröla" i torsdags den var mindre och söt. det verkar finnas gott om dem här. jag går helst inte ut och går så långt ensam.
jag och oscar är vakna medan de i sovstugan sover. roger och anton är inte hemma. jag har precis fått i mig en mugg med kaffe och mina mediciner.
nu ska jag läsa tidningen på nätet ,ha en bra dag /kramiz

Inga kommentarer: