måndag 9 juni 2008

en bra dag







....vaknade några minuter före klockan i morse och klev ur sängen och pigg var jag....haha...jag gjorde mig i ordning för jobbet jag hann diska undan innan jag gick ut till sovstugan för att väcka oscar. då klockan vart nån minut över sex åkte vi iväg.jag lämnade av oscar på fritte och sen bar det av till jobbet. kallt och regnigt har det varit hela dagen.
dagen har trots allt varit bra....haha....vi har haft lagomt mycket städning och hunnit käka lunch på grillen och spela lite , kul att vinna ...haha...vi måste snart vinna lite mer eller hur L?
sen jag kom hem har jag gått omkring som en zombie ,kanontrött hela kvällen jag la mig för att vila mina ögon och somnade en stund....skönt. kunde inte ligga för länge för jag var tvungen att diska och plocka undan medan jag gjorde det så gräddade jag en pannkaka , bra med färdig mat att bara värma i morgon,om den finns kvar då...haha...jag har flera matglada pojkar hemma.nu har dem gått ut i sovstugan och här sitter jag nu framför datorn ,är fortfarande megatrött...hmmm undrar vad min trötthet kan bero på....haha...jag jobbar nog för hårt ...kanske.det är så regnigt och tråkigt ute ,jag hoppas det blir bättre väder på nån dag.
oj jag har glömt kolla kenot som jag spelat i går...haha...ja får lov att kolla sen om pojkarna inte kommer och vill ha datorn snart igen.hoppas din dag varit bra L och jag hoppas vi hinner träffas på fikat i morgon innan det är kursdax.
jag ser inte riktigt fram emot kursen ,men men det får gå i alla fall. ha en bra kväll,hörs /tingeling

Inga kommentarer: