söndag 15 juni 2008

klockan är 14.20





har lämnat solstolen en stund...haha....ja det blev faktiskt solväder idag ,till min förvåning.jag har suttit ett bra tag i solstolen med min bok i handen(brunstkalendern) ,bra bok att fördriva tiden med ute i solen. anton är borta likaså de andra kvar hemma är jag. snuttan är ute och jamar (hon löper) hon kan gått va ute då....haha...jag håller på att tvätta kläder fortfarande och har städat här på vindan ,skönt att ha det gjort. solen har gått i moln kommer den tillbax så ska jag gå ut raka spåret och slå ner rumpan i stolen...haha..
nu har jag bara 4 arbetsdagar kvar innan jag atr semester,det känns faktiskt ganska bra.roger han får semester vacka 29 då jag börjar om att jobba,det är typiskt men finns inget att göra åt det. oscar får va ledig 7 veckor från fritte ,det kan ju va till fördel.
få se när dem kommer hem idag ,det kan dröja för roger är hemma hos sina föräldrar. jag får en lång eftermiddag för mig själv. jag ska läsa min bok och slappa ,bäst passa på när det är tyst hemma och ingen som surrar....haha...skön eftermiddag /kram

Inga kommentarer: