måndag 2 juni 2008

en långsam dag


....har varit trött o seg hela dagen ,trodde aldrig den skulle ta slut. stämplade ut tidigare för att gå till frissan och toppa igenom mitt hår.jag har lagt mig för att skriva några rader på så vis kanske jag kan hålla mig vaken nån timme till ..haha...klockan är ju bara strax efter 19.
väl hemma efter 17 så värmde jag mat från i går. har diskat, tvättat och hängt kläder känns som att jag inte orkar göra så mycket mer denna kväll.huvudsaken är att jag orkar ställa mig i duschen sen för det gör en piggare....haha....
i morse när jag vaknade regnade det ,men största delen av dagen har det varit soligt o fint. anton är som vanligt borta hos en kompis ,oscar ute och cyklar ,roger är ute i garaget.det är tyst i huset. snart är det dax för oscar att komma in o göra sig iordning för sängen.efter det kan jag oxå krypa ner i min säng och slappa framför tvn....haha....
så tråkigt att du inte fick vinna pengar på bingo i går anonym,men storpotten kommer snart ska du se....haha...bäst att göra lite nytta innan jag somnar ,är jag vaken skriver jag en rad eller två senare i kväll /tingeling

Inga kommentarer: