söndag 15 juni 2008

inget solväder







idag heller...snyft. jag klev upp för en timme sen. då hade jag varit vaken och somnat om men ingen ide att ligga kvar eftersom värken inte ger sig ,bara upp o röra på sig. jag har bryggt kaffe och fått i mig lite. idag måste jag städa på vindan ,jag vill ha städat o fint till midsommar ,jag vill ju inte börja semestern med att städa precis....haha. de andra sover än ,det är bara jag vaken sittande här framför datorn.jag steg upp 06.10 i morse och startade tvättmaskinen ,måste hänga tvätt ,hoppas det inte börjar regna för jag har tänkt hänga tvätten ute. dagen blir nog ganska lugn har inget annat planerat än städning och sånt tråkigt men nödvändigt. i går kväll var jag trött o slö jag kröp ner i sängen strax efter 21 och läste lite i min bok innan jag somnade.roger o pojkarna var ute och pysslade med traktorerna ....haha..ett stort intresse hos pojkarna. nu ska jag hämta mer kaffe och sen ska jag ta itu med städning så att jag får gjort det sen kanske jag kan vila lite inför kommande arbetsvecka. du verkar ha fullt upp L ,för du är ganska tyst,hoppas allt e bra med dig . ha en bra dag/ting

Inga kommentarer: