onsdag 18 juni 2008

en fin dag




go kväll nu är jag här klockan är 21.20. jag har nyss kommit hem från ett styrelsemöte (astma o allergi föreningen) jag är sekreterare därför en viktig person ,det som tas upp ska skrivas ner på papper. nåväl,skönt att ha ett sommar uppehåll nu. dagen har varit fin både vädret och arbetsdagen. endast 10 timmar kvar att jobba innan semestern börjar. känns både skönt o inte skönt. jag har fått tillbaka värken som nu är nacke o axel...hmmm ....undrar just om jag gjort några olämpliga rörelser eller nå annat olämpligt...inte gott att veta....haha. ingen nallepuh har jag lyckats se här än , fastän folk har sett inte långt härifrån. jag satt och sneglade in mot skogen när jag körde hem nu i kväll.måste komma i håg att ta kameran med i bilen för vem vet .......
anton har precis kommit hem. lilleman har somnat i sovstugan och roger är ute i garaget. ganska tyst och lugnt med andra ord.
jag vet att du har mycket att göra L men jag hoppas att vi kan fiska nångång under semestern ,tänk vad rofyllt att sitta i båten på träsket och meta ,surra och dricka kaffe det låter väl lockande? ....haha....nu ska jag göra lite nytta innan det är läggdax ,sov gott/kram

Inga kommentarer: