lördag 31 maj 2008

solig lördagkväll

oscar längtade in för att köpa cykeln
tröttsamt att åka bil
mötte renar efter vägen

kl 9 lördagmorgon , redo för shopping


...nu har klockan hunnit bli 22. ett par timmar sen jag skrev sist. den här lördagkvällen har jag mest rantat. inget bingolottospel har jag hunnit med.
skjutsade anton ,sen var det dags att laga mat (tacotallrik).hade bara varit hemma en timme eller så då lillasyster ringde ,hennes minsta hade blivit sjuk och behövde nässpray. snäll som jag är så åkte jag ner med det. oscar följde med. där stannade vi en stund innan vi åkte och hämtade anton.
jag har alltså varit på byn två gånger samma kväll,det är inte ofta förekommande...haha...
det var nästan tomt med folk på byn.jag såg inte heller dig L ,du som alltid brukar synas då jag passerar bygränsen...haha...
anton surrar om att få datorn efter mig.oscar har precis somnat och roger är ute i garaget.jag är nerbäddad och ska bara slöa resten av kvällen framför tvn. trevlig kväll/tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting nä jag har varit i polen hela dan o solat underbart har din syrra en ny karl såg dom på ica hon såg nöjd ut ha ha annars slöar vi ska på bilbingo imorrn för att ha nå o göra kan ju inte göra vad jag vill förrän till veckan he he sov gott