fredag 23 maj 2008

jobb o jobb


en fredag med mycket jobb....har även jobbat kväll.
nu äntligen har jag helg.jag kom hem 16.50 och i princip vände i dörren för att åka i väg o jobba.vi åkte ner drygt en timme efter jag kommit hem för att hinna handla lite innan jag skulle börja jobba.
det var ganska lugnt o städa,det tog bara en timme o tio minuter. ( jobbade effektivt utan alltför många pratpauser...haha).jag o roger hämtade upp pojkarna o åkte hem , jag ställde mig vid spisen o började baka jag snörde i hop 3 sorter , rulltårta ,sockerkaka o chokladbollar....nu ska det väl räcka med fikat jag bakat i veckan....haha....7 sorter och en tårta som jag ska baka i morgon...
klockan har blivit nästan 23 oscar gick precis o la sig de andra är ute i garaget . bäst att sitta vid datorn medan den är ledig o det är lugnt hemma....haha.solen har visat sig lite idag ,dem hade lovat grannväder i helgen,hoppas det stämmer.det står still i hjärnan ,kan bero på att jag är trött ...haha...kör försiktigt i morgon med bärgarn L . nu ska jag packa det jag bakat och sen styr jag stegen till sängen ,sov gott /kramiz

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting jag ser att dom har sagan om isfolket på blocket ganska bra pris kolla tänkte du gillar ju den serien kl är snart halv tolv jobbig dag imorrn skellefteå men det går nog bra hoppas på inga viadukter jag blir för hög gratta anton från mig jag hör av mej imorrn nån gång