söndag 18 maj 2008

19.40 söndag


å jag har bäddat ner mig med datorn i knät ,oscar har lagt sig bredvid för att se tv.
vi har det lugnt o skönt ensamma hemma en stund medan roger o anton är i väg o kollar en bil till mig.
idag har jag bl a vilat, städat o tvättat , vid 14.30 började jag laga mat...gräddade en ugnspannkaka och kokade korvgryta....lika bra att laga nån extra maträtt när man ändå står vid spisen och har lite tid över....haha...nu har vi middag i morgon oxå.efter middagen diskade jag undan och la mig och glodde på tvn en stund. en riktig hemmadag ,har inte passerat bron en enda gång idag...haha.tack för din kommentar anonym,hoppas du haft en bra långhelg o att du är utvilad o orkar jobba en hel vecka.....
huvva vilket tråkigt väder ruskigt kallt och snö , längtar till värmen kommer. har varit frusen i flera dagar nu ,behöver värme...haha.....
snart börjar sanningens ögonblick på kanal 5 det bara måste jag se...haha....ha en trevlig kväll /kram

Inga kommentarer: