söndag 4 maj 2008

städ dag



....ja jag fick lite energi o har städat ,putsat fönster o bytt gardiner .har bara några fönster kvar att putsa. roger o anton for in till storheden på biltema fram o tillbaka medan jag o lilleman var hemma o städade. då dem kom hem hade jag lagat middag( ugnsstekt korv o potatismos) så det var bara för dem att sätta sig vid matbordet. pojkarna har gått ut en stund ,så jag passar på att sitta vid datorn...haha....det har regnat idag ,men nu har det slutat o tur är ju det eftersom det är så mycket vatten.
tack för dina kommentarer anonym. ja tack du får gärna bjuda mig på lunch i morgon.har du vunnit pengar i helgen då du bjuder? haha.....du jag bjuder nästa gång ,trots att jag inte vunnit nåt i helgen....haha.
nu har tvättmaskinen stannat så jag ska jag ta reda på tvätten hörs snart/tingeling

Inga kommentarer: