söndag 11 maj 2008

söndag 13.30


nu har jag varit uppstigen ett bra tag...haha...och jag har hunnit uträtta lite här hemma.
jag har tvättat,dammsugat nere ,diskat och lagat mat, makaronilåda,gjord på korv o fläsk. den blev inte alls dum,jag tror pojkarna kommer att tycka om den , iaf hoppas jag att dem gör det.
roger har åkt i väg o hämta anton ,nu var han sugen på att komma hem och jag antar att han har nåt att göra i garaget...haha...oscar är ute. solen har gett sig till känna ,men det är inte mycket värme.
nu har jag en liten vilopaus och fått i mig en mugg kaffe.jag samlar på mig energi så jag kan fortsätta göra nytta i eftermiddag oxå.......haha....
jag glömde spela lotto i går ,undrar just om du fått nån vinst L , du är tyst som en mus.....haha
ha en fin dag/kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting nä jag läser dina bloggar tänkte du vill ha lugn o ro ha ha kollar meijl sen ikväll allt är bara bra jag slöar