måndag 19 maj 2008

dygnet skulle varit ett par timmar längre


...ja så känns det just idag, men även andra dagar...haha...i dag klev jag upp 05.15 ....ville stanna kvar i sängen och sova. har inte sovit många timmar p g a värk.jag gjorde mig i ordning och väckte oscar vi åkte ner på byn ,jag lämnade han på fritte och for till jobbet. vi har haft ganska mycket att göra på jobbet ,men dagen har varit okej ,godkänt betyg....haha...hämtade oscar då jag stämplat ut för dagen, han ville visa en cykel han sett på sportringen vi styrde stegen dit. roger mötte oss där men han hade annat ärrende så vi stannade kvar och oscar hittade de examenskläderna han ville ha....mamma belastade sitt konto,bäst passa på , mamma är mer lättövertalad på tänkte nog oscar....haha. nåväl huvudsaken är att han blev nöjd o glad. innan vi åkte hem hämtade vi anton.
då jag klivit över tröskeln hemma så var jag i full gång att värma mat (från gårdagens middag) städa o plocka.
anton ville ha hjälp med en uppsats i svenska så jag har tillbringat mycket tid med anton ikväll.
jag o anton åkte över till våra grannar för att där få rätta till uppsatsen och skriva ut den från datorn.(behöver skaffa en egen skrivare )...haha....
i går var roger o köpte en bil till mig,det är ingen golf eller toyota som jag ville ha. han kom hem med en volvo 440se... mycket besviken blev jag, men då jag nu har sett den o kört med den så gillar jag den faktiskt ,trots att det är en volvo......haha...det är en bra bil för de pengar vi betalade för den.
dagens väder:fortfarande isande kallt ....var är sommarvärmen ,det kan man undra...haha...nu är klockan 23.05 ,det är bäst att lämna datorn och sova , söta drömmar /kram ting

Inga kommentarer: