fredag 2 maj 2008

14.45


....klockan har hunnit bli eftermiddag.jag har hunnit med lite nytta idag...haha...och även hunnit ner på byn ,bara en liten stund för att springa in o handla bla snus. jag har huvudvärk ,jag hoppas det släpper snart.nu har jag fått i mig lite mat. idag har jag lagat spaghetti o kättfärssås ,det var vad oscar ville ha till middag.nu har jag lagt mig med datorn i knät och ska ta det lugnt en stund.pojkarna är mätta o belåtna ,dem har gått ut och ,dem är snälla med varandra helt otroligt ....haha...
jag läste om branden, anonym ....hua så hemskt för familjen att missta allt o bli hemlös.
vad jag ska göra resten av dagen ....tvätta kläder (jag har för avsikt att se en tom tvättkorg för en gångs skull) haha...och vila för att min huvudvärk ska släppa./tingeling

Inga kommentarer: