söndag 18 maj 2008

klockan närsomhelst 9


go morron anonym ,tack för din kommentar.ja idag kan man lika gärna sitta i bilen eftersom det är så kallt o tråkigt ute ,kör försiktigt o kom på jobbet utvilad i morron...haha...jag har vaknat för strax efter 8 ,druckit en mugg kaffe och nu har jag lagt mig ner för att blogga. pojkarna är bredvid o surrar.snart ska anton i väg på utbildningen. jag kanske passerar bron i dag. och eftersom du inte ska hålla dig i den här kommun så ser du mig inte L ....haha....
planer inför dagen...kan bli att jag bakar ,lagar mat o städar ,få se vad jag orkar eftersom jag har en hel del värk i bröstryggen även idag.jag ska ta mig lite mer kaffe kommer tebax senare under dagen ha det gott /kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting vad fin bild du ser ut att må som en kung ha ha