söndag 11 maj 2008

pingstdagen

fint väder på pingstafton
snuttans bror gulliver

snuttans bror ,gulliver o far ,milo ligger o sover


söndagmorgon och jag vaknade tidigt 7.30. oscar har sovit lite längre han vaknade en timme senare.jag har hunnit hälla i mig lite kaffe.känner mig slö ,ligger kvar i sängen med datorn i knät.
det är mulet ute och det har regnat i natt.planer för dagen ...måste grubbla...hmmm.....jag trotr det blir en dag hemma för att städa och andra nödvändiga sysslor,om det blir finare väder så tar jag mig nog en promenad,alltid skönt att röra på sig.
roger o oscar är på väg att gå ut.jag ligger nog kvar här o ser nyhetsmorgon en stund till innan jag har ork att göra nån nytta...haha...
måste nog dricka mer kaffe för att bli lite piggare....haha....hörs snart igen /ting

Inga kommentarer: