tisdag 6 maj 2008

en solig vardagkväll


nu har jag lagt datorn i knät och lutat mig tillbaka i soffan...puh....vilken dag och föregående natt, ingen lek.lilleman har magsjuka och det höll mig vaken det mesta av natten så när klockan ringde klockan 5 i morse då var jag trött vill jag lova.trots trötthet har jag jobbat. när jag kom hem så gick jag nästan på en gång o la mig o jag somnade o sov över en timme.
nu är klockan 20.30 ,solen lyser ute. lilleman åt lite kräm för ett tag sen ,oturligt nog fick han inte behålla den.han har nu lagt sig för kvällen. anton o roger är ute. jag har fullt med tvätt att ta reda på ,har startat maskin nr 2 ikväll. tror det aldrig tar slut smutstvätt.....
jag ska snart ställa mig i duschen och sen bädda ner mig ,för att orka jobba i morgon. roger har lovat att stanna hemma i morgon oxå ,sen blir det jag om inte lilleman är pigg nog att gå till skolan.
hoppas du är pigg o utvilad i morgon L. tack för bakelsen du bjöd på idag , i morgon bjuder jag på 9 fikat....haha......ha det bra ,sov så gott/kram

Inga kommentarer: