måndag 12 maj 2008

här igen


....ja då sitter jag här o trycker på mina tangenter...haha...jag har sovit en stund ,skönt att bara få vara lite slö.jag var lite hungrig så jag kokade en kopp te och bredde 2 mackor,det blev min lunch denna dag. jag vaknade av oljud och tittade ut ....hua vilket väder ,farbror blås härjar ute idag.
jag släppte ut snuttan , hon verkar inte heller tycka det är trevligt ute för hon har kurat i hop sig på bron....ska snart gå o se om hon vill komma in i värmen.
jag ska ta reda på tvätt och laga mat,men inte än ....haha....klockan är 11.15 ,det är än ca 2.5 timmar till oscar kommer hem....
.....nu har jag hängt lite tvätt och startat tvättmaskinen full i smuts tvätt, det tar aldrig slut.
snuttan ville inte komma in hon är nog på jakt....haha...
det "göra vad jag vill"det innebär idag vill jag bara vila o ta det lugnt för att orka jobba i veckan L....haha hoppas du får en relativt lugn dag på jobbet för du ska orka jobba några dagar till innan du blir ledig.
ska kolla in tradera och se om jag kan fynda nåt åt pojkarna...haha...ha det gott /kram

Inga kommentarer: