tisdag 20 maj 2008

arbetsdag o kvällsbak

i morse när klockan väckte mig ville jag bara fortsätta sova. det vart sent ,jag hade verkligen fullt upp .det ser ut som att det kan bli nästan lika sent denna kväll...
jag har så mycket måsten att jag knappt hinner sova el vila överhuvudtaget.
planer för kvällen var:hinna baka nån sort fika ,anton fyller 15 på lördag och jag känner att jag måste ha fika att bjuda på(jag har alltid haft mycket hembakt fika då pojkarna fyllt år),det är dem oxå vana med.jag har bakat chokladmuffins o pepparkaksrutor med glasyr på(mums). i morgon fortsätter jag baka ...haha....ett par till sorter.jag har inte bara bakat , jag har även hunnit att diskat , tävttat och plockat som jag alltid gör. klockan har blivit 22.15 , och här sitter jag nu framför datorn och gäspar.
dagens väder: fortfarande jättekallt...brrr..
hoppas du hunnit vila lite i kväll L ,hoppas vi syns på jobbet i morgon. jag är supertrött bäst att jag bäddar ner mig för att orka jobba i morgon.söta drömmar /ting

Inga kommentarer: