lördag 17 maj 2008

en tidig lördagsmorgon

....vaknade första gången 5 i morse ,men lyckades somna om till 7 ...
alla i huset har vaknat .anton ska i väg nu på eu- moppe utbildningen. oscar ser tv i vardagsrummet.
å jag ligger kvar i varma sängen och skriver nån rad.
tittar ut och ser att det blåser ute ,alltså det blir en kylig dag idag oxå....klockan 5 i morse var det - 3.4 grader.
i går var jag på jobbet,stämplade ut tidigare för att ta bussen hem med pojkarna.vi hann hem en dryg timme innan det var dax att åka bussen ner för att följa anton till moppe utbildningen.
vi for till lillasyster en stund ,oscar stannade kvar o lekte med sin kusin medan roger(som mötte oss på byn) o jag gjorde bort helghandlingen.roger var hungrig så det blev en sväng på grillen.
vi väntade på anton och rantade på byn ett par timmar...haha...20.30 var anton klar för hemfärd ,kändes skönt komma hem efter att ha varit borta hela dagen o kvällen.
vi hade varit hemma några minuter då kom lillebror o hälsade på,så killarna satt vid datan och kollade bilar ,för att hitta en till mig....och nog finns det iaf en som jag skulle vilja ha ,bara den finns kvar...haha.då klockan var 23 då gick jag o la mig utan att ha bloggat.
det är med andra ord bäst att passa på att blogga då datorn är ledig,tidigt på morgon...haha..
planer inför dagen: åka ner på byn för att se på cyklar till oscar. jakten på en bil fortsätter i dag...haha...lite hushållssysslor måste jag väl oxå hinna med.
glöm inte att spela lotto L,du kanske har turen att vinna...haha....ha det så jättebra /kram

Inga kommentarer: