lördag 17 maj 2008

"rantar"dag

hittade dessa söta småtroll på dollarstore,som jag inte kunde motstå
dagens middag:tacotallrik


idag har vi mest bara rantat.
oscar åkte till en kompis o vi åkte iväg för att kolla en bil som såg fräsch ut,men visade vara "junk".. sen åkte vi in på dollarstore, en tröst efter besvikelsen ...haha..
jag är megatrött,ger snart upp tanken på att hitta o köpa en bil....bläää.....
i väntan på att hämta hem pojkarna åkte vi förbi ett par kompisar ,för att surra bort en stund o dricka kaffe.
nu äntligen har jag fått stanna upp en stund..puh.. jag har lagat mat ,diskat o startat en tvätt.klockan är snart 19 .kvällen tillbringar jag framför tvn för att spela bingolotto,kanske blir det en bilvinst ...haha....hoppas kan man ju göra.....
anton är ute o oscar kör radiobil.
jag kastar en blick mot fönstret....det kan inte va möjligt....jag ser snöflingor....helt sjukt .....när ska det bli sommar i år???....jag bara undrar....nu ska anton låna datorn. hörs /ting

Inga kommentarer: