söndag 25 maj 2008

morsdag

min bil o jag
oscar cyklar
matlagning


vi har varit runt med morsdagsblomor till våra mammor. nu har klockan blivit 21.20.oscar har lagt sig och anton har kommit hem med moppen.han klarade eu- moppe kortet idag,det tar nån vecka innan han får hem föarabeviset i brevlådan. i väntan på att köra eu-moppen får han köra omkring på gammelmoppen.
idag har jag städat lite ,tvättat och lagat mat men även varit ute och inte gjort nåt.skönt att kunna lämna allt och bara vara. solen har lyst idag och jag har kunnat hänga ut tvätt.
i morgon är det jobb igen,helgerna går för fort ,men jag jobbar bara 4 dagar sen har jag långhelg(fre-sön).jag har ganska mycket värk ,måste nog ta medicin så att jag får sova i natt.nu ska jag avsluta mitt bloggande för ikväll , söta drömmar/tingeling

Inga kommentarer: