torsdag 1 maj 2008

första maj


en stund ute i solen på bron
i dag har vi varit i denna by
det kan va tröttsamt att åka bil......
anton har inget att göra


...valborgs det var i går. vi käkade grillat och tog det lugnt hela kvällen.
jag sov dåligt natten till idag,pga värk.när klockan visade 8 i morse så klev jag upp.väckte de andra ,för vi hade planerat att åka bort.vi gjorde oss i ordning och satte oss i bilen.vi åkte ett par mil och hamnade på storheden ,där sprang vi in på willys och handlade lite.därefter åkte vi en bit och sen fick vi vänta in en hel mc karavan....haha....sen kunde vi svänga av mot haparanda ,några mil till vi hamnade i töre.min mormor bor i töre och vi hälsade på hon och min mor som var där.
vädret har varit fint idag ,varmt och skönt.
vi både fikade och käkade gott.när klockan var runt 17.30 hoppa vi in i bilen och åkte hem.
strax efter 19 var vi hemma,skönt att va hemma.pojkarna har varit ute sen vi kom hem.och jag har tvättat och plockat. men jag har hunnit se lite tv oxå...haha.. nu är det lugnt här klockan har blivit 22.20 anton ser tv i sitt rum ,roger o oscar har somnat .jag har krypit ner under täcket och bloggar lite ,sen ska jag se tv innan det är dax att sova.
ha det bra ,sov gott/tingeling

Inga kommentarer: