tisdag 29 april 2008

tisdagkväll


.....klev upp och gjorde som vanligt....väckte oscar .lämnade av han på fritte och begav mig på jobbet.anton låg hemma i sängen med magsjuka.än så länge har vi andra klarat oss från den hemska sjukdomen.det var en snabbt övergående sjuka ,han är redan på benen.
nu har pojkarna skollov ,oscar ska va på fritte i morgon men sen är han ledig.
tänk så skönt med en 4 dagars helg.....
planer inför valborgs...ja det blir till att ta det lugnt kan jag tro och hoppas att vi alla är friska.
morgondagens middag :roger ska tända grillen ,ska bli gott med en köttbit ...haha....
nu har pojkarna lagt sig och roger är ute.det är såå tyst.
här ligger jag i sängen nerbäddad och gäspar för fullt....kanske dax att sova tidigt.
det har varit otroligt varmt o skönt ute idag. jag börjar längta mer o mer efter sommaren.snön har smält mycket de sista dagarna.
ikväll har jag gjort som jag ofta gör....haha....städa o tvätta mm.
dagens middag :köpte hem blodpalt ,bara att ställa in i micron o värma,(enkelt o snabbt).
hoppas du får vila så du orkar jobba i morgon L ..haha...ha det bäst /tingeling

Inga kommentarer: