lördag 26 april 2008

mitt a dan

sitter i bilen på väg hem....
idag har jag köpt en blomma
..och en sån här ljuslykta


klockan är nu snart 13.30 och här är jag igen haha....
vi har varit och hämtat anton och svängde förbi byn.
ojoj där var det mycket folk ute på storgatan , många stod ute och sålde diverse saker.vi gick en sväng ,var in och skulle kolla på kläder men jag var in och vände i dörren.
pojkarna ville hem.vi gick in på konsum och handlade lite sen åkte vi hem.
har du fyndat nå L ,jag såg dig på storgatan stå och surra som vanligt....haha.
anton for nyss bort,han hinner inte mer än hem så ska han i väg igen...haha.
jag funderar på att slöa lite idag när jag har värk ,jag kanske är bättre i morgon då kan jag kanske putsa fönster och byta gardiner.
skriver några rader senare /kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting nä jag såg när du gick in på konsum nä inget fynd idag har inte råd sitter hemma o slöar ska till markström snart farsan ringde o beställde ett lotto för 120 kr jag skulle välja nr ha ha vikken opptimist han är men vi får se ikväll men man får vara nöjd bara man är frisk det ä ju det viktiga här i livet pengar är elände för fattig som rik hör av mej ikväll