lördag 5 april 2008

snöskottning

mina nya skor som får va oanvända till de mesta av snön är borta....
när jag tittade ut genom fönstret i morse såg det ut så här


gomorron....fick en liten chock när jag slog upp mina två blå på morgon...haha
det har ju kommit flera decimeter snö.jag kunde väl inte tro va dem sa på vädret i går att det kunde komma så mycket snö ,att traktorn måste användas.
nåja nu har ju roger och pojkarna nåt att göra. roger och oscar har precis gått ut och ska skotta.
anton är trött ,han sover fortfarande och klockan är 10.15.jag sov länge på morgon klev upp klockan 9. känner mig bara lite förkyld idag.
efter snöskottningen måste vi åka ner och helghandla,inte alltför kul men ett måste kylen har börjat gapa tom...haha.sen blir det väl att va hemma ,kanske ut och promenera.
ha det gott /kramiz

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting som du hört så bor jag i bärgaren men nu är jag hemma o slöar skönt det me får se vad natten för med sig hoppas på lungndet blir pimpling i morrn ska göra i ordning för gädda det börjar kl 11 om nu inte lotto går in då tror jag pimplingen får vara ha ha hörs sen idag