tisdag 1 april 2008

solig o fin första april

idag har det varit kanonväder....wow tänk om man hade varit ledig då hade jag nog suttit på en is och njutit av solen.
det är bara en dröm för jag har jobbat idag ,jag jobbar nu heltid.det känns kan jag säga jag var helt knäckt när jag kom innanför dörren hemma.man kan vila och blir då piggare men värken kan jag inte göra så mycket åt.ikväll har jag inte gjort så mycket annat än dammsugat övervåningen och hjälpt oscar med matteläxa.nu har klockan hunnit bli 21 och pojkarna har lagt sig. även jag har lagt mig med datorn i knät. tvn står på ,det är house på tv4.
ikväll blev det en liten kenovinst på 5 kr.hoppas du fått vinna lite mer på kenot L....haha.hoppas du haft en lugn eftermiddag o kväll ,du kan ju inte jobba jämt.....
ja nu har jag skrivit några rader och huvudet är tomt.jag behöver sova ...söta drömmar/ting

Inga kommentarer: