söndag 20 april 2008

städ mat o bak


nu har klockan hunnit bli 16.30 och hela dagen har jag städat ,lagat mat o bakat. har inte hunnit ut i solen nåt än.
på förmiddagen städade jag och tvättade kläder.
då det blev lunch tid så lagade jag makaroner och korv.
efter lunch har jag vilat lite sen skalade jag potatis till palten som jag kokat till middag.
medan paltgrytan stod på spisen vispade jag ihop en sockerkakssmet .nu har jag en nygräddad sockerkaka till kaffet och disken är diskad nu.
kanske hinner jag ta en promenad i kväll .....det skulle jag behöva...haha.
i morgon är det måndag och en ny arbetsvecka. hoppas du får en bra ledig dag L och vila ordentligt så du ork resten av veckan haha....
ha det gott /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting tack för en bra helg ska snart steka fiskarna väntar bara på robin har slöat hela dan varit trött hoppas man ä piggare imorrn ska deklarera kl 4 få se hur det går dom kanske burar in mej ha ha ta det nu lungt imorrn hoppas du får det lite lungt med du vet vem men han får väl tuppjuck igen men du måste lära dej ryta ifrån hör av mej imorrn