onsdag 16 april 2008

solig dag


en trött själ vaknade på morgon och tog sig ur sängen för att ta bussen till jobbet.
gjorde mig klar ,bryggde kaffe ,sneglade på tempmätarn...-8 grader(solen har visat sig idag och det har varit varmt ,en fin vårdag).väckte lilleman och ställde fram färdig bredda mackor till pojkarna så vet jag att dem åt innan dem tog bussen till skolan.
dagen ahr varit bra trots att jag varit ganska trött hela dagen.jag kom hem vid 17 och då var det bara att ställa sig vid diskbänken för där var diskhon full med orena kärl efter det så lagade jag mat ,som idag blev potatismos och korv.kvällen har varit fullspäckad med diverse sysslor som t e x tvätt och läxläsning.nu är det tyst ,lilleman har somnat och anton ligger i sin säng och ser tv.
jag är nerbäddad klockan är närmare 22 och det är snart dax att krama kudden.
hoppas du får sova gott och är utvilad i morgon L.
söta drömmar /kram ting

Inga kommentarer: