söndag 27 april 2008

hej hej......

nu är klockan 14.30 jag har hunnit med en del idag.
det blev en städdag ...haha....jag har städat lite ,putsat fönster och bytt gardiner i köket,rent och fräscht är det nu....haha...bara några fönster kvar ,men det får bli en annan dag.
anton är borta ,oscar och roger är ute.lugnt och tyst ,bara tvn som hörs i bakgrunden.
middag....hmmm ja vad ska jag hitta på....jag måste nog rådfråga lilleman vad han vill äta.
i morgon är det jobb igen men det är kortvecka så det ska nog gå bra....haha..
hoppas jag får va ledig på fredag då får jag extra lång helg ,det skulle va skönt då kunde jag ju putsa fönster om jag får lite att göra...haha...
tradera besöker jag var dag ,men har inte budat nåt....trots att det finns mycket jag skulle vilja ha.
i morgon ska jag till tandläkarn ..hua det är inget jag ser fram emot.....
hörs snart igen /ting

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ting var glad att du har tänder då kan du ju bitas tänk om du inga hadde ha ha har kommit mej hem o ätit ska se på tv nu

Anonym sa...

vad gjorde du där uppe när vi passera he he