onsdag 9 april 2008

onsdag

...jag ska bara kluttra ner några rader innan jag stänger av datorn...haha.
just nu är det ett spännande program på tv4,torn handlar om en flicka som försvinner....
ikväll har det varit full fart sen jag kom hem. middagen idag:spaghetti o köttfärssås. ,har diskat undan och plockat som vanligt och självklart tvättat och hängt tvätt.
jag känner mig knäckt så resten av kvällen blir en lugn tv kväll,kan tänka mig att jag somnar tidigt som i går, då somnade jag strax efter 21....haha.
dagens väder:snöigt,blåsigt o kallt.
ingen kenovinst.
dagens fiskefångst,en gädda hade fastnat i gäddsaxen vikt:2.3 kg....snuttan har mat i ett par dagar...haha.glad i hågen kom anton hem med gäddan .roger fileade den och jag har kokat den.
tack för din kommentar anonym. ja du har verkligen fullt upp med bärgarn nu,bara du hinner vila emellanåt. om jag har tur kanske jag hinner få se dig på jobbet nån dag.... ...haha.
nu ska jag se lite tv innan jag somnar ha det gott /kram ting

Inga kommentarer: