måndag 7 april 2008

måndag kväll

..jaha...då var jag tebax i bloggens värld...haha.
klockan ringde som vanligt 05.00 och jag klev upp. gjorde mig klar för dagen.då klockan blev 05.40 började jag tjata på lilleman. han klev upp efter några minuter och gjorde sig klar.
06.20 kom vi in genom dörrarna på fritte...haha.jag stannade en stund innan det var dax för mig att gå till jobbet.en dag närmare helg....haha.då klockan slog 16 stämplade jag ut och hämtade lilleman och vi åkte hem.
idag blev det en enkel ,snabb middag oscar ville käka potatisbullar och stekt korv ,så det blev det.kvällen haqr bara rusat iväg.jag har tvättat , hängt tvätt, diskat ,plockat undan och såklart läxläsning med oscar.
måndag ,det innebär tv klockan 20 anna phil....haha. det kan jag bara inte missa. har precis sett det och nu tänkte jag skriva ett par rader innan jag somnar...haha. jag är superduper mega trött ,skulle nog ha haft ett par tändstickor som kunde hålla upp ögonlocken ....hmmm men om jag lägger in en snus kan det hjälpa mig att va vaken en strukko till...haha.
oscar har somnat för en timme sen ,anton är vaken men i sitt rum och roger väntar på att få låna datorn.
kenot gav ingen vinst ikväll.....
nu avslutar jag skrivandet för i kväll ,sov gott /kram tingeling

Inga kommentarer: