måndag 14 april 2008

en måndag i april

jag sitter på skotern
ingen fångst i dag konstaterar anton
lilleman ute i snön



jag vaknade tidigt ,före klockan ringde. tittade ut genom fönstret och fick en chock vilket snöoväder helt otroligt det hade kommit mega mycke snö.
jag klev upp strax efter 5 och gjorde mig i ordning för att åka och lämna lilleman på fritte och vidare till mitt jobb.dagen har varit bra.på eftermiddagen var det riktigt soligt o fint,tänk om man kunde va ledig och sitta på en is....hade varit mysigt...haha.
när vi kom hem så käkade vi ,sen diskade jag undan och startade en tvättmaskinen.
jag gjorde pojkarna glada då jag bestämde mig för att följa med och kolla om vi fått nån fisk på saxarna.vi åkte i väg med skotern ner på isen,skönt att få lite frisk luft,jag piggnade till...haha. otur nog fick vi inte med oss nån fisk hem,men det gjorde inte så mycket för vi körde skoter och hade skoj...inte alla dar mamma kör skoter....haha.fy det är ju jättekul.....kanske blir tvungen att köpa en egen skoter nästa vinter....haha.efter en stund så var det dax att göra lite nytta inomhus ,kvällarna riktigt springer i väg.ikväll har det varit min tv kväll...anna pihl.nu har det slutat och innan jag somnar så tänkte jag skriva ner några rader här....jag har som vanligt värk nu är det värst i nacken,om det bara kunde sluta värka nångång.....
nu ska jag käka en macka eller nått och sen sova så jag orkar jobba i morgon sov så gott ,dröm sött /kram tingeling

Inga kommentarer: