söndag 13 april 2008

ja det blev vinst

en snöig söndag eftermiddag
anton sitter framför datorn
oscar blåser ballong
rogers fiskefångst i går eftermiddag:röding ,vikt 500 gram


ja vilken tur att du fick vinna årets sista pimpeltävling anonym..tack för dina fina fiskar. klart jag firar med dig i morgon....haha. vilken tur att jag inte var där för då hade jag kanske vunnit....haha.
roger kom hem glad över sin vinst och alla fina fiskar.
jag har mest bara slöat idag.det är sååå tråkigt väder nu har det börjat att snöa igen, och det har övergått till minusgrader.
pojkarna härjar ,blåser ballonger och smäller dem. så lite har dem att göra....haha. tur att det är skola i morgon så dem får göra lite nytta.roger håller på att rensa aborrarna så att jag kan steka dem till pojkarna.om snuttan har tur får hon en smakbit....haha.
dem pratade om att sätta ut några fler gäddsaxar,jag ska skicka i väg dem så har dem nåt att göra en stund och då får jag lite lugn o ro....haha.
det blir ännu en lugn tv kväll ,måste va utvilad i morgon på jobbet.
ha en skön kväll /tingeling

Inga kommentarer: