lördag 26 april 2008

gomorron!


.....lördagmorgon, sovmorgon till 8.30 skönt.jag klev upp med oscar.
roger hade klivit upp tidigt ,kokat kaffe och sen for han och fiskade. anton sover hos en kompis.jag och oscar ligger i sängen han ser tv och jag skriver lite här.
planer för dagen.....kliva ur sängen göra sig i ordning för att åka ner på byn en sväng och hämta anton.efter det så får jag se om det blir städning skulle behövt putsa nått fönster och byta gardiner.
i kväll blir det bingolotto,hoppas då på en vinst....haha.det skulle sitta fint med en vinst för det kommer att gå en del pengar då anton fyller år om fyra veckor....haha.
idag känner jag att jag har en massa värk i nacke och axel....inte kul.det är tur att jag har medicin som jag tar bara då det känns outhärdigt.
gårkvällen då var vi hemma jag plockade och städade. avslutade kvällen framför tvn.
funderar på att göra nå nytta ...haha.
ha en fin dag /ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting grabbarna kom hem kring halv tolv inatt men sen for dom upp kring fem vet inte om dom fått nå fisk idag är det nå på byn läste i pt annars är väl allt bra magen kurrar men inget händer fick bara kaffe igår kanske därför ha ha eller så är det nå annat den kurrar för ha ha ha en skön dag o slöa o må gott hörs ikväll