tisdag 8 april 2008

en dag närmare helg..

ja nu har jag jobbat en dag,det betyder en dag närmare helg.det har gått hyffsat trots att jag har en sån besvärlig hosta om den bara ville släppa.ikväll känner jag mig ganska knäckt men vill se lite tv och ta det lugnt innan jag somnar...just nu är det grannfejden på tv3 ,intressant program.
middag i dag blev en ugnspannkaka.och som vanligt gjort lite dagliga sysslor.
vädret idag: ett par minusgrader,men uppehåll.
ingen kenovinst...
kör försiktigt när du sitter i bärgarn i morgon L. slå gärna en signal om det blir långtråkigt ...
nu ska jag fortsätta se tv sov gott /tingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej tjejen japp ska ringa dej imorrn vet inte riktigt än när jag ska fara kl är nu 22 02 kanske dags o lägga sig jag har ju 60 mil i bärgaren i morrn pust sen fick jag en körning till men det är bara till skellefteå tar den till veckan om jag orkar sov gott