söndag 20 april 2008

gomorron gomorron


söndagmorgon klockan 9 ....har hunnit få i mig lite kaffe. så ska se till att få ner några rader här.
ännu en fin dag ser det ut att bli ,ska försöka hinna gå ut i solen en stund.
i går tidigt på morgon for vi och fiskade med ett par kompisar.den enda som hade fiskelycka med sig var L.
efter fisketuren gjorde vi oss i ordning för en shoppingtur till storheden.pojkarna gick på biltema medan jag gick på hm och öb.
vi gick in på en sportaffär för att kolla på en cykel åt lilleman och det finns cyklar att välja på...haha...nu är det bara bestämma sig för vilken han vill ha.
innan vi åkte hem handlade vi på willys.
väl hemma så var jag helt färdig så efter jag packat in det vi handlat så la jag mig och somnade ett tag.
då klockan blev 20 så var vi bänkade framför tvn för att spela bingolotto,som inte gav nån vinst....
jag var fortfarande trött och somnade strax efter bingolotto.
planer inför dagen är att städa och naturligtvis laga mat,men eftersom det är så fint ute så ska jag hinna ut i solen oxå....bäst att ta tag i dammsugarn snart .....ha en fin söndag kramiz /ting

Inga kommentarer: