söndag 6 april 2008

06.40



kom oscar och väckte mig...haha...jag klev upp och gav han sin medicin. jag har bryggt kaffe och hunnit få i mig en mugg....klockan är 07.20...
det snöar inget idag och det är -3 grader ute.det ser ut att blåsa lite i träden.
gäsp....å va jag känner mig trött....jag kanske kan somna om sen en stund.
jag har inget speciellt planerat för dagen förrutom att jag har tänkt ta en promenad.
oscar sitter här bredvid och väntar på att få låna datorn då jag har använt den färdigt...haha....
lycka till på pimpeltävlingen L .
ha en fin dag/ting

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ska inte du sova nu ha ha

Anonym sa...

tänk 0 grader men känns som 10 har precis lastat grejerna o väckt robin han var trött friar hårt vet inte vem han släktar på ska bara dricka kaffe nu sen iväg