lördag 12 april 2008

klockan är nu 14.10

har gräddat våfflor till pojkarna
köpte presenter till mig själv idag,en lykta och ett fat (shabby chic) mycket fina
morgonens fiskefångst:gädda 2.5 kg


och här sitter jag nu. jag har städat lite ,varit o handlat lite smått o gott , gräddat våfflor o skalat potatis till middagen som idag blir potatis,fiskpinnar o hollandiesås.
anton är i kanis o åker. roger o lilleman har åkt i väg ut på bergträsket och pimplar.
morgonens fiskfångst gädda 2.5 kg. den har blivit kattmat...haha.
har precis kokat mig en kopp te och tar det lugnt framför datorn,ingen som står i kö för att låna datorn....skönt.
det har slutat snöa ute o det är + 3 grader ,ganska behagligt faktiskt...haha.
jag har spelat några rader lotto o joker ,hoppas det ska ge mig en vinst....haha.
ha en fin dag/kramiz ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej där i bergträsk vad tror ni om fisket i verdandi idag dåligt väder bra fiske hoppas ändå att det klarnar upp lite hör av mej sen