söndag 13 april 2008

det snöar


....jag blev väckt tidigt(06.30) av lilleman ,men hua så trött jag var. jag har legat kvar under täcket och försökt sova medan lilleman har surrat hela tiden.....haha.nu är klockan snart 9 och jag har fått i mig kaffe.
jag har mega mycke värk i nacken och känner inte för att göra nåt i dag.
det snöar ute inte alls så mysigt att sitta ute på en is och pimpla.
roger funderar på att fara på pimpeltävling ,men jag stannar hemma.
hoppas du har fiskelycka idag L och att du får en fin vinst.
roger o oscar var och pimplade i går och kom hem med en röding på 500 gram.
i går spelade vi bingolotto ,men vann inget,vann inget på lotto o joker heller....typiskt.....
nu ska jag ta o dricka lite mer kaffe ,hörs sen .kram/ting

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ting det blev ju vinst som du hörde du får fira med mej imorrn om du vill ha ha