tisdag 15 april 2008

en kall morgon


i morse var det kallt -16.6....brrr .men under dagen blev det varmt nu har vi soliga dagar att se fram emot.jag har jobbat som vanligt ,dagen har varit helt ok.när jag kom hem starx före 17 så käkade vi ,jag diskade och plockade och anton tog en svängom med dammsugarn. jag fick hjälp och därför hade jag lite tid över.jag körde skoter med resten av familjen ner på isen för att vittja gäddsaxarna.
tidigare på eftermiddagen hade anton vittjat en sax och där hade en gädda fastnat ,vikt 1167 gram.den gäddan blev kattmat...haha
jag tog en promenad hem från isen och väl hemma tog jag reda på tvätt och plockat lite till..haha. har gjort mig klar för att sova,ligger nerbäddad med datorn i knät...haha.jag känner mig såå trött i kväll så jag ska avsluta med att säga god natt /ting

Inga kommentarer: